You have reached the website
Ai uitat parola?
Întrebări frecvente
- Intro
- Plasarea unei comenzi
- Contul tau
- Intrebari despre sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto
- Intrebari despre capsulele NESCAFÉ Dolce Gusto
Intro
Sunt nou in lumea NESCAFÉ Dolce Gusto. Cum ma inregistrez?
Cum pot intra in posesia cutiei NESCAFE Dolce Gusto Ristretto?
Aceasta oferta este valabila pentru utilizatorii care se inregistreaza pentru prima data. Dupa ce ai trecut de simplul proces de inregistrare mergi in sectiunea "Creditul meu in WebShop" a site-ului si introdu codul tau unic de inregistrare (acest cod se gaseste pe pagina 2 a brosurii pe care ai gasit-o in cutia masinii). Tot ce trebuie sa faci ulterior este sa comanzi produse din cadrul site-ului nostru, asigurandu-te ca la comanda plasata vei adauga produsul NESCAFE Dolce Gusto Ristretto si vei accesa butonul "Revendica" de sub cosul de cumparaturi. Reducerea va fi actualizată automat in cosul de cumparaturi daca produsul a fost adaugat in prealabil in cos.
Nu am primit emailul de confirmare pentru incheierea inregistrarii.
Link-ul din email nu functioneaza.
Este website-ul NESCAFÉ Dolce Gusto securizat?
Pot face cumparaturi online pe site-ul acesta daca nu am o masina NESCAFÉ Dolce Gusto?
Sunt deja inregistrat, dar mi-am uitat numele de utilizator si/ sau parola de acces
Am probleme in vizualizarea intregului site.
Plasarea unei comenzi
Cum fac o comanda?
Costurile de expediere de 13.09 RON se aplica pentru fiecare produs sau pentru toata comanda?
Costul de expediere de 13.09 RON se aplica pentru toata comanda. Acesta trebuie platit pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala cu 150 RON.
Ce lingurita ar trebui sa cumpar pentru cana de cappuccino?
Nu gasesc un anumit produs in catalog-ul din magazinul online – asta inseamna ca nu este disponibil?
Se fac livrari in afara Romaniei?
Pot face o comanda prin posta sau la telefon?
Nu sunt sigur daca mi-a fost inregistrata comanda
Vreau sa schimb adresa la care se livreaza comanda/ Vreau sa schimb comanda.
Vreau sa imi anulez comanda
Pentru anularea unei comenzi va rugam sa ne contactati prin intermediul numarului de telefon 0800 8 637 853 sau la adresa de email contact.nestle@ro.nestle.com
In cat timp va ajunge comanda mea?
Termenul standard de livrare al comenzilor plasate pe www.dolce-gusto.ro este de 3-5 zile lucrătoare, însă pot apărea întârzieri din cauza vremii nefavorabile sau alte motive aflate sub controlul unor terţe părţi (ex: perioadele aglomerate de livrare ale firmei de curierat). Depunem toate eforturile rezonabile pentru a onora toate comenzile în cel mai scurt timp posibil. Prin plasarea comenzii pe acest website sunteţi de acord cu cele de mai sus şi cu posibilele întârzieri care pot apărea în livrarea comenzilor.
Cine va face livrarea?
Livrarile se vor face prin Cargus
Retururi
Va rugam sa consultati politica de returnare de la adresa https://www.dolce-gusto.ro/termeni-conditii/ si pentru informatii suplimentare sa ne contactati gratuit la 0800 8 637 853.
Contul tau
Am uitat parola
Vreau sa schimb detaliile personale ale contului meu.
Cum pot sa ma dezabonez?
Intrebari despre sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto
De unde pot cumpara masinile NESCAFÉ Dolce Gusto?
Cum functioneaza sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto?
Sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto incalzeste apa necesara dupa care o trece cu presiune ridicata prin capsula si prin cafeaua de calitate NESCAFÉ – maxim 15 bari. Cafeaua folosita este cafea NESCAFÉ prajita si macinata 100% Arabica. Presiunea ridicata si capsulele functioneaza impreuna pentru a asigura o distributie uniforma a apei in cafeaua macinata, rezultatul fiind o cafea foarte aromata. Presiunea folosita de sistem este similara cu cea folosita de espresoarele profesionale. In timp ce filtrele de cafea si alte espresoare opereaza la 2 sau 3 bari, sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto functioneaza la 15 bari. Fiecare capsula este folosita pentru a obtine o bautura delicioasa in mai putin de 1 minut.
Este NESCAFÉ Dolce Gusto disponibil si in alte tari?
Am deschis cutia masinii si lipsesc unele componente.
Este nevoie sa folosesc detartrant pentru NESCAFÉ Dolce Gusto?
Intrebari despre capsulele NESCAFÉ Dolce Gusto
De cata cafea am nevoie pentru o cana de cafea, de unde pot sa cumpar capsulele?
Pot sa cumpar capsule de pe Internet?
Vor fi disponibile si alte tipuri de bauturi in afara de cele existente acum?
Printre bauturile disponibile in momentul actual pentru sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto sunt: Espresso, Espresso Intenso, Espresso Ristreto, Cortado, Caffè Lungo, Caffè Lungo Decaf, Cappuccino, Latte Macchiato Vanilla Macchiato, Chcocino, Nesquik. Te rugam sa te inregistrezi pe site-ul nostru pentru a fi tinut la curent cu ultimele noutati.