You have reached the website


Întrebări frecvente


Intro

Sunt nou in lumea NESCAFÉ Dolce Gusto. Cum ma inregistrez?

Click aici pentru a ajunge la pagina noastra de inregistrare. Te vei putea inregistra in 5 pasi simpli.

Care este procedura în cazul codurilor promo?

Stocurile de aparate însoțite de broșuri având cod promo a fost epuizat. Codurile unice aflate în posesie pot fi folosite în continuare.

 

Nu am primit emailul de confirmare pentru incheierea inregistrarii.

Pentru a retrimite emailul de confirmare catre tine, te rugam sa te inregistrezi folosind numele de utilizator si parola pe care ti le-ai ales. Vei fi rugat apoi sa reconfirmi adresa de email si mesajul va fi trimis catre aceasta. Iti vei activa contul dand click pe link-ul din email.

Link-ul din email nu functioneaza.

Daca link-ul din email nu functioneaza te rugam sa copiezi si sa introduci link-ul direct in bara de adrese a browser-ului.

Este website-ul NESCAFÉ Dolce Gusto securizat?

Da, site-ul NESCAFÉ Dolce Gusto este complet securizat.

Pot face cumparaturi online pe site-ul acesta daca nu am o masina NESCAFÉ Dolce Gusto?

Da, te poti inregistra si face cumparaturi si fara a avea in posesie o masina NESCAFÉ Dolce Gusto.

Sunt deja inregistrat, dar mi-am uitat numele de utilizator si/ sau parola de acces

Pentru a reseta parola apasa pe link-ul "Ai uitat parola?" de sub casutele corespunzatoare inregistrarii si introdu numele tau de utilizator si adresa de email. Noi iti vom trimite un email cu o noua parola pe care o vei putea schimba dupa ce te inregistrezi. 
Pentru a primi un email cu Numele de utilizator, apasa pe link-ul "Ai uitat numele de utilizator?" si introdu adresa ta de email. Noi iti vom trimite un email care sa iti reaminteasca numele de utilizator.
Daca le-ai uitat pe amandoua, va trebui sa obtii intai numele de utilizator dupa care sa resetezi parola.

Am probleme in vizualizarea intregului site.

Pentru a putea folosi intregul site va trebui sa aveti optiunea de "cookies" a browser-ului activata. Pentru a face asta mergeti in meniul "Tools"/"Instrumente" al browser-ului si selectati "Internet options"/ "Preferinte Internet". Aici va trebui sa ajustati preferintele de securitate astfel incat "cookies" sa fie acceptate. Acest site nu va functiona in parametric normali daca aceasta optiune nu este activata.

Plasarea unei comenzi

Cum fac o comanda?

Tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi folosind numele de utilizator si parola pe care ti le-ai ales apoi sa accesezi sectiunea Magazin a site-ului. Aici vei putea selecta produsele pe care le doresti facand clik pe butonul "Adauga in cos". In partea din dreapta vei putea vedea produsele pe care le-ai selectat si pretul acestora.

Costurile de expediere de 13.09 RON se aplica pentru fiecare produs sau pentru toata comanda?

Costul de expediere de 13.09 RON se aplica pentru toata comanda. Acesta trebuie platit pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala cu 150 RON.

Nu gasesc un anumit produs in catalog-ul din magazinul online – asta inseamna ca nu este disponibil?

Un produs care nu poate fi gasit in magazinul nostru online poate fi temporar indisponibil in stoc. Ne poti suna gratuit la 0800 8 637 853 pentru mai multe informatii.

Se fac livrari in afara Romaniei?

Nu. Se pot face livrari doar pe teritoriul Romaniei.

Pot face o comanda prin posta sau la telefon?

Nu, comenzile se primesc doar online.

Nu sunt sigur daca mi-a fost inregistrata comanda

Pentru confirmarea inregistrarii comenzii iti vom trimite un email imediat ce aceasta a fost procesata. Daca ai nevoie de mai multe detalii te rugam sa ne contactezi gratuit la 0800 8 637 853

Vreau sa schimb adresa la care se livreaza comanda/ Vreau sa schimb comanda.

Ne pare rau dar nu se pot face schimbari ale adresei sau ale comenzii dupa ce comanda a fost inregistrata.

Vreau sa imi anulez comanda

Pentru anularea unei comenzi va rugam sa ne contactati prin intermediul numarului de telefon 0800 8 637 853 sau la adresa de email contact.nestle@ro.nestle.com

In cat timp va ajunge comanda mea?

Termenul standard de livrare al comenzilor plasate pe www.dolce-gusto.ro este de 3-5 zile lucrătoare, însă pot apărea întârzieri din cauza vremii nefavorabile sau alte motive aflate sub controlul unor terţe părţi (ex: perioadele aglomerate de livrare ale firmei de curierat). Depunem toate eforturile rezonabile pentru a onora toate comenzile în cel mai scurt timp posibil. Prin plasarea comenzii pe acest website sunteţi de acord cu cele de mai sus şi cu posibilele întârzieri care pot apărea în livrarea comenzilor.

Cine va face livrarea?

Livrarile se vor face prin Cargus

Retururi

Va rugam sa consultati politica de returnare de la adresa https://www.dolce-gusto.ro/termeni-conditii/ si pentru informatii suplimentare sa ne contactati gratuit la 0800 8 637 853.

Contul tau

Am uitat parola

Pentru a reseta parola apasa pe link-ul "Ai uitat parola?" de sub casutele corespunzatoare inregistrarii si introdu numele tau de utilizator si adresa de email. Noi iti vom trimite un email cu o noua parola pe care o vei putea schimba dup ace te inregistrezi. 
Pentru a primi un email cu Numele de utilizator, apasa pe link-ul "Ai uitat numele de utilizator?" si introdu adresa ta de email. Noi iti vom trimite un email care sa iti reaminteasca numele de utilizator. 
Daca le-ai uitat pe amandoua, va trebui sa obtii intai numele de utilizator dupa care sa resetezi parola.

Vreau sa schimb detaliile personale ale contului meu.

Pentru a iti schimba detaliile inregistreaza-te folosind numele de utilizator si parola si acceseaza sectiunea "My Dolce Gusto" a site-ului. Daca iti schimbi adresa de email vei primi un email pentru confirmarea acesteia. Daca in continuare ai nevoie de ajutor poti suna gratuit la 0800 8 637 853.

Cum pot sa ma dezabonez?

Pentru a te dezabona de la siteul NESCAFÉ Dolce Gusto te rugam sa te inregistrezi folosind numele de utilizator si parola si sa accesezi sectiunea "My Dolce Gusto" a siteului. Apasa aici pe butonul "Sterge profilul meu" Stergerea detaliilor tale va dura un timp si nu este exclus sa mai primesti de la noi mailuri timp de cateva luni.

Intrebari despre sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto

Cum functioneaza sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto?

Sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto incalzeste apa necesara dupa care o trece cu presiune ridicata prin capsula si prin cafeaua de calitate NESCAFÉ – maxim 15 bari. Presiunea ridicata si capsulele functioneaza impreuna pentru a asigura o distributie uniforma a apei in cafeaua macinata, rezultatul fiind o cafea foarte aromata. Presiunea folosita de sistem este similara cu cea folosita de espresoarele profesionale. In timp ce filtrele de cafea si alte espresoare opereaza la 2 sau 3 bari, sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto functioneaza la 15 bari. Fiecare capsula este folosita pentru a obtine o bautura delicioasa in mai putin de 1 minut.

Este NESCAFÉ Dolce Gusto disponibil si in alte tari?

Te rugam sa contactezi filiala Nestle din tara care te intereseaza pentru a afla disponibilitatea produsului.

Am deschis cutia masinii si lipsesc unele componente.

Te rugam sa verifici inca o data cutia masinii pentru cazul in care componentele lipsa sunt inca acolo. In caz contrar te rugam sa returnezi intreaga masina in ambalajul orginal la magazinul de unde l-ai achizitionat

Este nevoie sa folosesc detartrant pentru NESCAFÉ Dolce Gusto?

Iti recomandam sa folosesti detartrantul Krups pentru sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto. Acesta este disponibil in toate service-urile Krups.

Noutati despre actualizarea website-ului

De ce nu voi mai putea cumpara produse NESCAFÉ® Dolce Gusto® direct de pe website-ul www.dolce-gusto.ro?

Dorim sa te asiguram ca decizia de a elimina optiunea de comanda si livrarile directe ale produselor NESCAFÉ® Dolce Gusto® incepand cu data de 01 august 2022 a avut la baza o serie de criterii si o ampla analiza interna. Punem intotdeauna pe primul plan feedback-ul tau si vom depune toate eforturile pentru a avea in continuare acces la o serie de informatii utile. Vei putea in continuare sa achizitionezi produsele noastre prin intermediul website-urilor partenerilor sau din magazinele fizice, optiunea “Compara preturile” oferind detalii cu privire la ofertele actuale.

 

De ce aveti pe website si butoane care duc catre alti comercianti?

Butonul “Compara preturile” a fost introdus pe website-ul nostru pentru a-ti oferi o imagine de actualitate asupra preturilor si ofertelor NESCAFÉ® Dolce Gusto®, facilitand decizia de achizitie

Daca am un cod promotional activ in contul meu si nu il folosesc pana la data actualizarii website-ului (31.07.2022), ce se va intampla?

Daca detii un cod promotional activ din campaniile anterioare si doresti sa beneficiezi de produsul gratuit este necesar sa urmezi pasii de revendicare pana la data de 31.07.2022. In baza unui astfel de cod promotional iti oferim cadou o cutie de Cortado Espresso Macchiato (16 capsule) la comanda ta online, plasata pana la data mentionata. Dupa aceasta data procesul de comanda nu va mai putea fi urmat si, implicit, nu vei mai putea obtine acest beneficiu.

Cum pot revendica produsul gratuit in baza codului promotional activ din contul meu?

Pentru a obtine cutia gratuita de Cortado (16 capsule) in baza codului promotional activ din contul tau este necesar sa urmezi pasii de mai jos pana la data de 31.07.2022: 1. Adauga produsul Cortado Espresso Macchiato in cos. Alaturi de acesta mai poti adauga si alte sortimente preferate. 2. Acceseaza sumarul cosului de cumparaturi. 3. Alege codul salvat in sectiunea dedicata codurilor promotionale aflata sub lista produselor adaugate in cos. 4. Acceseaza butonul "revendica" si asteapta actualizarea cosului prin implementarea discount-ului aferent produsului oferit cadou. 5. Plaseaza comanda si bucura-te de produsele preferate!

Ce se va intampla cu datele mele personale din contul de pe dolce-gusto.ro?

Dorim sa te informam ca datele tale validate prin acordul transmis vor fi pastrate pentru a putea primi in continuare comunicari din partea noastra, acestea continand noutati cu privire la produsele sau ofertele NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Iti reamintim ca te poti dezabona oricand, accesand butonul „Dezabonare“, vizibil in ultima sectiune din cadrul email-ului primit. Te rugam sa nu eziti sa ne contactezi daca ai intrebari suplimentare la Info line: 0800 863 785 sau la contact@ro.nestle.com

Daca am nevoie de o factura fiscala pentru comanda mea cum o pot obtine?

Documentele fiscale emise vor ramane in evidentele Nestlé. Prin urmare, daca vei avea nevoie de o factura fiscala, te rugam sa ne contactezi, comunicandu-ne numarul de comanda