System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Unsupported Browser Message

System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - iPhone/iPad Message

System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Android Message

You have reached the website


Întrebări frecvente


Intro

Sunt nou in lumea NESCAFÉ Dolce Gusto. Cum ma inregistrez?

Click aici pentru a ajunge la pagina noastra de inregistrare. Te vei putea inregistra in 5 pasi simpli.

Cum pot intra in posesia cutiei NESCAFE Dolce Gusto Ristretto?

Aceasta oferta este valabila pentru utilizatorii care se inregistreaza pentru prima data. Dupa ce ai trecut de simplul proces de inregistrare mergi in sectiunea "Creditul meu in WebShop" a site-ului si introdu codul tau unic de inregistrare (acest cod se gaseste pe pagina 2 a brosurii pe care ai gasit-o in cutia masinii). Tot ce trebuie sa faci ulterior este sa comanzi produse din cadrul site-ului nostru, asigurandu-te ca la comanda plasata vei adauga produsul NESCAFE Dolce Gusto Ristretto si vei accesa butonul "Revendica"  de sub cosul de cumparaturi. Reducerea va fi actualizată automat in cosul de cumparaturi daca produsul a fost adaugat in prealabil in cos.

 

Nu am primit emailul de confirmare pentru incheierea inregistrarii.

Pentru a retrimite emailul de confirmare catre tine, te rugam sa te inregistrezi folosind numele de utilizator si parola pe care ti le-ai ales. Vei fi rugat apoi sa reconfirmi adresa de email si mesajul va fi trimis catre aceasta. Iti vei activa contul dand click pe link-ul din email.

Link-ul din email nu functioneaza.

Daca link-ul din email nu functioneaza te rugam sa copiezi si sa introduci link-ul direct in bara de adrese a browser-ului.

Este website-ul NESCAFÉ Dolce Gusto securizat?

Da, site-ul NESCAFÉ Dolce Gusto este complet securizat.

Pot face cumparaturi online pe site-ul acesta daca nu am o masina NESCAFÉ Dolce Gusto?

Da, te poti inregistra si face cumparaturi si fara a avea in posesie o masina NESCAFÉ Dolce Gusto.

Sunt deja inregistrat, dar mi-am uitat numele de utilizator si/ sau parola de acces

Pentru a reseta parola apasa pe link-ul "Ai uitat parola?" de sub casutele corespunzatoare inregistrarii si introdu numele tau de utilizator si adresa de email. Noi iti vom trimite un email cu o noua parola pe care o vei putea schimba dupa ce te inregistrezi. 

Pentru a primi un email cu Numele de utilizator, apasa pe link-ul "Ai uitat numele de utilizator?" si introdu adresa ta de email. Noi iti vom trimite un email care sa iti reaminteasca numele de utilizator.
Daca le-ai uitat pe amandoua, va trebui sa obtii intai numele de utilizator dupa care sa resetezi parola.

Am probleme in vizualizarea intregului site.

Pentru a putea folosi intregul site va trebui sa aveti optiunea de "cookies" a browser-ului activata. Pentru a face asta mergeti in meniul "Tools"/"Instrumente" al browser-ului si selectati "Internet options"/ "Preferinte Internet". Aici va trebui sa ajustati preferintele de securitate astfel incat "cookies" sa fie acceptate. Acest site nu va functiona in parametric normali daca aceasta optiune nu este activata.

Plasarea unei comenzi

Cum fac o comanda?

Tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi folosind numele de utilizator si parola pe care ti le-ai ales apoi sa accesezi sectiunea Magazin a site-ului. Aici vei putea selecta produsele pe care le doresti facand clik pe butonul "Adauga in cos". In partea din dreapta vei putea vedea produsele pe care le-ai selectat si pretul acestora.

Costurile de expediere de 13 RON se aplica pentru fiecare produs sau pentru toata comanda?

Costul de expediere de 13 RON se aplica pentru toata comanda. Acesta trebuie platit pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala cu 150 RON.

Ce lingurita ar trebui sa cumpar pentru cana de cappuccino?

Lingurita Medie este facuta sa se potriveasca si pentru cana de cappuccino.

Nu gasesc un anumit produs in catalog-ul din magazinul online – asta inseamna ca nu este disponibil?

Un produs care nu poate fi gasit in magazinul nostru online poate fi temporar indisponibil in stoc. Ne poti suna gratuit la 0800 8 637 853 pentru mai multe informatii.

Se fac livrari in afara Romaniei?

Nu. Se pot face livrari doar pe teritoriul Romaniei.

Pot face o comanda prin posta sau la telefon?

Nu, comenzile se primesc doar online.

Nu sunt sigur daca mi-a fost inregistrata comanda

Pentru confirmarea inregistrarii comenzii iti vom trimite un email imediat ce aceasta a fost procesata. Daca ai nevoie de mai multe detalii te rugam sa ne contactezi gratuit la 0800 8 637 853

Vreau sa schimb adresa la care se livreaza comanda/ Vreau sa schimb comanda.

Ne pare rau dar nu se pot face schimbari ale adresei sau ale comenzii dupa ce comanda a fost inregistrata.

Vreau sa imi anulez comanda

Pentru anularea unei comenzi va rugam sa ne contactati prin intermediul numarului de telefon 0800 8 637 853 sau la adresa de email contact.nestle@ro.nestle.com

In cat timp va ajunge comanda mea?

Comanda ta va ajunge in 3-5 zile lucratoare de la plasarea ei daca produsele au fost confirmate ca fiind in stoc.

Cine va face livrarea?

Livrarile se vor face prin Cargus

Retururi

Va rugam sa consultati politica de returnare de la adresa https://www.dolce-gusto.ro/termeni-conditii/ si pentru informatii suplimentare sa ne contactati gratuit la 0800 8 637 853.

Contul tau

Am uitat parola

Pentru a reseta parola apasa pe link-ul "Ai uitat parola?" de sub casutele corespunzatoare inregistrarii si introdu numele tau de utilizator si adresa de email. Noi iti vom trimite un email cu o noua parola pe care o vei putea schimba dup ace te inregistrezi. 

Pentru a primi un email cu Numele de utilizator, apasa pe link-ul "Ai uitat numele de utilizator?" si introdu adresa ta de email. Noi iti vom trimite un email care sa iti reaminteasca numele de utilizator. 
Daca le-ai uitat pe amandoua, va trebui sa obtii intai numele de utilizator dupa care sa resetezi parola.

Vreau sa schimb detaliile personale ale contului meu.

Pentru a iti schimba detaliile inregistreaza-te folosind numele de utilizator si parola si acceseaza sectiunea "My Dolce Gusto" a site-ului. Daca iti schimbi adresa de email vei primi un email pentru confirmarea acesteia. Daca in continuare ai nevoie de ajutor poti suna gratuit la 0800 8 637 853.

Cum pot sa ma dezabonez?

Pentru a te dezabona de la siteul NESCAFÉ Dolce Gusto te rugam sa te inregistrezi folosind numele de utilizator si parola si sa accesezi sectiunea "My Dolce Gusto" a siteului. Apasa aici pe butonul "Sterge profilul meu" Stergerea detaliilor tale va dura un timp si nu este exclus sa mai primesti de la noi mailuri timp de cateva luni.

Intrebari despre sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto

De unde pot cumpara masinile NESCAFÉ Dolce Gusto?

Masinile NESCAFÉ Dolce Gusto pot fi achizitionate de la magazinul nostru online sau poti gasi cel mai apropiat magazin folosind lista magazinelor in care suntem prezenti disponibila pe site.

Cum functioneaza sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto?

Sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto incalzeste apa necesara dupa care o trece cu presiune ridicata prin capsula si prin cafeaua de calitate NESCAFÉ – maxim 15 bari. Cafeaua folosita este cafea NESCAFÉ prajita si macinata 100% Arabica. Presiunea ridicata si capsulele functioneaza impreuna pentru a asigura o distributie uniforma a apei in cafeaua macinata, rezultatul fiind o cafea foarte aromata. Presiunea folosita de sistem este similara cu cea folosita de espresoarele profesionale. In timp ce filtrele de cafea si alte espresoare opereaza la 2 sau 3 bari, sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto functioneaza la 15 bari. Fiecare capsula este folosita pentru a obtine o bautura delicioasa in mai putin de 1 minut.

Este NESCAFÉ Dolce Gusto disponibil si in alte tari?

Te rugam sa contactezi filiala Nestle din tara care te intereseaza pentru a afla disponibilitatea produsului.

Am deschis cutia masinii si lipsesc unele componente.

Te rugam sa verifici inca o data cutia masinii pentru cazul in care componentele lipsa sunt inca acolo. In caz contrar te rugam sa returnezi intreaga masina in ambalajul orginal la magazinul de unde l-ai achizitionat

Este nevoie sa folosesc detartrant pentru NESCAFÉ Dolce Gusto?

Iti recomandam sa folosesti detartrantul Krups pentru sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto. Acesta este disponibil in toate service-urile Krups.

Intrebari despre capsulele NESCAFÉ Dolce Gusto

De cata cafea am nevoie pentru o cana de cafea, de unde pot sa cumpar capsulele?

O cana de cafea poate fi obtinuta dintr-o capsula de Espresso sau Caffe Lungo. Pentru a face Cappucino, Latte Macchiato si Chococino ai nevoie de 2 capsule, una de lapte si una de cafea/ ciocolata. Poti cumpara cutii de 16 capsule de la magazinul nostru online sau de la partenerii nostrii.

Pot sa cumpar capsule de pe Internet?

Capsulele pot fi achizitionate din sectiunea "Magazin" de pe siteul NESCAFÉ Dolce Gusto.

Vor fi disponibile si alte tipuri de bauturi in afara de cele existente acum?

Printre bauturile disponibile in momentul actual pentru sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto sunt: Espresso, Espresso Intenso, Espresso Ristreto, Cortado, Caffè Lungo, Caffè Lungo Decaf, Cappuccino, Latte Macchiato Vanilla Macchiato, Chcocino, Nesquik. Te rugam sa te inregistrezi pe site-ul nostru pentru a fi tinut la curent cu ultimele noutati.

Sunt capsulele de NESCAFÉ Dolce Gusto reciclabile?

Nu. Capsulele folosite de NESCAFÉ Docle Gusto trebuie aruncate odata cu deseul menajer.