You have reached the website
Ai uitat parola?
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
Întrebări frecvente
- Intro
- Plasarea unei comenzi
- Contul tau
- Intrebari despre sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto
- Noutati despre actualizarea website-ului
Intro
Sunt nou in lumea NESCAFÉ Dolce Gusto. Cum ma inregistrez?
Care este procedura în cazul codurilor promo?
Stocurile de aparate însoțite de broșuri având cod promo a fost epuizat. Codurile unice aflate în posesie pot fi folosite în continuare.
Nu am primit emailul de confirmare pentru incheierea inregistrarii.
Link-ul din email nu functioneaza.
Este website-ul NESCAFÉ Dolce Gusto securizat?
Pot face cumparaturi online pe site-ul acesta daca nu am o masina NESCAFÉ Dolce Gusto?
Sunt deja inregistrat, dar mi-am uitat numele de utilizator si/ sau parola de acces
Am probleme in vizualizarea intregului site.
Plasarea unei comenzi
Cum fac o comanda?
Costurile de expediere de 13.09 RON se aplica pentru fiecare produs sau pentru toata comanda?
Costul de expediere de 13.09 RON se aplica pentru toata comanda. Acesta trebuie platit pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala cu 150 RON.
Nu gasesc un anumit produs in catalog-ul din magazinul online – asta inseamna ca nu este disponibil?
Se fac livrari in afara Romaniei?
Pot face o comanda prin posta sau la telefon?
Nu sunt sigur daca mi-a fost inregistrata comanda
Vreau sa schimb adresa la care se livreaza comanda/ Vreau sa schimb comanda.
Vreau sa imi anulez comanda
Pentru anularea unei comenzi va rugam sa ne contactati prin intermediul numarului de telefon 0800 8 637 853 sau la adresa de email contact.nestle@ro.nestle.com
In cat timp va ajunge comanda mea?
Termenul standard de livrare al comenzilor plasate pe www.dolce-gusto.ro este de 3-5 zile lucrătoare, însă pot apărea întârzieri din cauza vremii nefavorabile sau alte motive aflate sub controlul unor terţe părţi (ex: perioadele aglomerate de livrare ale firmei de curierat). Depunem toate eforturile rezonabile pentru a onora toate comenzile în cel mai scurt timp posibil. Prin plasarea comenzii pe acest website sunteţi de acord cu cele de mai sus şi cu posibilele întârzieri care pot apărea în livrarea comenzilor.
Cine va face livrarea?
Livrarile se vor face prin Cargus
Retururi
Va rugam sa consultati politica de returnare de la adresa https://www.dolce-gusto.ro/termeni-conditii/ si pentru informatii suplimentare sa ne contactati gratuit la 0800 8 637 853.
Contul tau
Am uitat parola
Vreau sa schimb detaliile personale ale contului meu.
Cum pot sa ma dezabonez?
Intrebari despre sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto
Cum functioneaza sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto?
Sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto incalzeste apa necesara dupa care o trece cu presiune ridicata prin capsula si prin cafeaua de calitate NESCAFÉ – maxim 15 bari. Presiunea ridicata si capsulele functioneaza impreuna pentru a asigura o distributie uniforma a apei in cafeaua macinata, rezultatul fiind o cafea foarte aromata. Presiunea folosita de sistem este similara cu cea folosita de espresoarele profesionale. In timp ce filtrele de cafea si alte espresoare opereaza la 2 sau 3 bari, sistemul NESCAFÉ Dolce Gusto functioneaza la 15 bari. Fiecare capsula este folosita pentru a obtine o bautura delicioasa in mai putin de 1 minut.
Este NESCAFÉ Dolce Gusto disponibil si in alte tari?
Am deschis cutia masinii si lipsesc unele componente.
Este nevoie sa folosesc detartrant pentru NESCAFÉ Dolce Gusto?
Noutati despre actualizarea website-ului
De ce nu voi mai putea cumpara produse NESCAFÉ® Dolce Gusto® direct de pe website-ul www.dolce-gusto.ro?
Dorim sa te asiguram ca decizia de a elimina optiunea de comanda si livrarile directe ale produselor NESCAFÉ® Dolce Gusto® incepand cu data de 01 august 2022 a avut la baza o serie de criterii si o ampla analiza interna. Punem intotdeauna pe primul plan feedback-ul tau si vom depune toate eforturile pentru a avea in continuare acces la o serie de informatii utile. Vei putea in continuare sa achizitionezi produsele noastre prin intermediul website-urilor partenerilor sau din magazinele fizice, optiunea “Compara preturile” oferind detalii cu privire la ofertele actuale.
De ce aveti pe website si butoane care duc catre alti comercianti?
Butonul “Compara preturile” a fost introdus pe website-ul nostru pentru a-ti oferi o imagine de actualitate asupra preturilor si ofertelor NESCAFÉ® Dolce Gusto®, facilitand decizia de achizitie